Допомога

Запитання про інтернет-магазин

  1. 1. Обліковий запис клієнта та гостьовий доступ
    • Чи потрібний обліковий запис для оформлення замовлення?
    • В чому переваги облікового запису?
    • Як зареєструватися?
    • Як працює «Вибране»?
  1. 2. Пароль
    • Як створити пароль?
    • Забули пароль?
  1. 3. Вартість та термін доставки
  1. 4. Методи оплати
    • Як сплатити замовлення?
      • Готівкою та за допомогою банківських карток при отриманні товару в пунктах самовивозу в Києві, Одесі та Львові.
      • Готівкою та за допомогою банківських карток при отриманні замовлення у представництві служби доставки «Нова Пошта», при отриманні замовлення від кур'єра служби доставки «Нова Пошта» за адресою, вказаною у замовленні.
      • Оплата за допомогою карток Visa та MasterCard на сайті.
        На розрахунковий рахунок, за реквізитами
        Реквізити для оплати:
        Рахунок одержувача у форматі IBAN: UA833052990000026002046207017
        Код одержувача: 3231724042
        Найменування одержувача: ФОП Максименко Юлія Олексіївна
        Назва банку: АТ КБ «ПриватБанк»
        Валюта: UAH
  1. 5. Служба підтримки клієнтів
  1. 6. Скасування та повернення товарів
    • Як скасувати замовлення?
    • Як повернути товар?