Обмін та повернення

Про повернення товарів
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості Ваші права та гарантії, як покупця є першочерговими. У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону 0800 20 89 10 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. Всі товари, придбані в інтернет-магазині KASHPO, Ви можете легко і швидко повернути або обміняти, якщо:
  • не має візуальних дефектів, механічних пошкоджень та слідів експлуатації: подряпин, потертостей, тріщин;
  • повністю укомплектований, цілісність упакування не пошкоджена;
  • товар не був у використанні;
  • має збережене заводське маркування.


Товар належної якості можна повернути протягом 14 днів, за винятком дня покупки, за дотримання таких умов:
  • відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо,
  • збережена та не пошкоджена товарна упаковка,
  • збережені всі ярлики та заводське маркування,
  • збережені споживчі якості товару,
  • повна комплектація,
  • відсутні будь-які механічні пошкодження,
  • відсутні сліди користування.


Зверніть увагу, кашпо Lechuza, в яких вже було висаджено рослину, обміну та поверненню не підлягають.

Умови повернення для товарів неналежної якості.
Ваші права та гарантії, як покупця є першочерговими. У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону 0800 20 89 10 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.

Повернення відбувається за рахунок Одержувача, будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій точці за адресою:
  • Магазин «KASHPO», Київ, Балтійський провулок, 20. Телефон: +380 (50) 392 89 05
  • Магазин «KASHPO», Київ, вул. Велика Окружна, 110, ТЦ «Аракс», 1-й поверх. Телефон: +38 (050) 460 02 05
  • Магазин «KASHPO», Одеса, вул. Середньофонтанська, 7, Вхід зі сторони вул. Середньофонтанська. Телефон: +380 50 399 51 81


Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару
- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта"
- готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару

Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненного товару.

1. Для початку потрібна експертиза, проведена в сервісному центрі для підтвердження наявності суттєвих недоліків.
2. Покупець може повернути товар неналежної якості, якщо недоліки суттєві та виникли з вини виробника.
3. Якщо недоліки несуттєві, покупець має право на безкоштовне їх усунення у встановлений законодавчий термін.
4. Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані із проведенням експертизи.

*Усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця.

Умови обміну та повернення товару належної якості * якщо до товару було додано подарунок, він має бути повернутий разом із товаром.
При цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабрична упаковка.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
- купити будь-які інші товари, наявні з відповідним перерахунком вартості,
- отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару,
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.