Умови продажу товару

через інтернет-магазин "www.lechuza.ua"

Оплата та гарантія

Покупки в онлайн магазині Lechuza можна сплатити такими способами:
Готівковий
Цей спосіб оплати доступний:
  • при покупці у Києві, Одесі та Львові
  • при отриманні замовлення у представництві служби доставки «Нова Пошта»
  • при отриманні замовлення від кур'єра служби доставки «Нова Пошта» за адресою, вказаною у замовленні
Оплата провадиться в національній валюті. При отриманні замовлення видається товарний чек.
Безготівковий
Безготівкова оплата здійснюється наступним чином: після оформлення замовлення на Вашу електронну адресу буде надіслано рахунок, який можна сплатити в касі будь-якого банку або з розрахункового рахунку (для юридичних осіб). Для юридичних осіб надаємо усі необхідні документи. Ми є СПД, неплатником ПДВ.
Обмін та повернення
Зверніть увагу, кашпо Lechuza, в яких вже було висаджено рослину, обміну та поверненню не підлягають.
Покупець має право відмовитися від товару не пізніше 14 днів після його отримання. Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд, упаковка постачальника, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару. Повернення товару (крім рослин) здійснюється за рахунок покупця. Претензії щодо кількості, асортименту, якості, комплектації, тари та (або) упаковки товару приймаються не пізніше 7 днів після отримання товару. Будьте уважні при отримані товару, щоб уникнути непорозумінь.
Гарантія на кашпо
Гарантія на кашпо Lechuza складає 12 місяців від дати покупки..
Команда онлайн магазину Lechuza зробила процес покупки простим та зручним.
Якщо у Вас виникли питання, зв'яжіться з нами щодня з 10:00 до 20:00 за телефоном 0800 20 89 10.
Інтернет магазин Lechuza працює для Вас 7 днів на тиждень та 24 години на добу.

Доставка

Безкоштовна доставка
При замовленні від 6000 грн. - Доставка здійснюється за рахунок продавця, в тому числі адресна доставка Нової пошти.
Платна доставка
При замовленні до 5999 грн. - Доставка здійснюється за рахунок покупця.
Умови доставки
Доставка по Україні здійснюється перевізником "Нова Пошта".
Перевізник несе матеріальну відповідальність за вантаж.
З тарифами Нової Пошти Ви можете ознайомитись на сайті компанії.

Вартість доставки можна прорахувати заздалегідь за допомогою оонлайн-калькулятора.
Увага! Упаковка може трохи збільшити вказані розміри товару. Якщо товар замовлено та/або оплачено після 11:00, відправка здійснюється клієнту на наступний робочий день. За правилами роботи Нової пошти, товар зберігається на складі протягом 5 робочих днів. Через 5 днів товар автоматично повертається на склад інтернет магазину Lechuza. Вказуйте, будь ласка, склад перевізника у Вашому місті, де Вам зручно отримати замовлення.
Список складів перевізника "Нова пошта" по містах України та графік роботи.
Умови доставки рослин у кашпо LECHUZA
Можливість підйому рослини в кашпо LECHUZA на поверх узгоджується з менеджером окремо. Доставка рослини в кашпо LECHUZA можлива по Києву, Одесі та Львову. Доставка по містах, на суму від 6000 грн - безкоштовна, по передмісті - по тарифам транспортної компанії. У разі відмови від викупу та прийому товару у кур'єра, оплата вартості доставки є обов'язковою у повному розмірі.
Час доставки
Якщо товар замовлено та/або оплачено після 11:00, відправка здійснюється клієнту на наступний робочий день (за умови наявності товару на складі). Доставка в інші регіони України здійснюється за графіком служби «Нова Пошта».
Контроль
Перед відправкою, замовлений Вами товар, перевіряють наші менеджери. Ваше замовлення страхується на 100%, вартість страховки включається до ціни доставки. У разі пошкодження або втрати вантажу, повну матеріальну відповідальність несе служба доставки транспортної компанії. Після відправки товару перевізником Ви його зможете отримати протягом 1-2 робочих днів. При отриманні, товар потрібно оглянути та перевірити на цілісність та комплектність. Після перевірки оплачується доставка та вартість товару, після чого можна забирати товар у представників перевізника. У разі виявлення пошкоджень складається відповідний акт на складі перевізника. Всі необхідні інструкції щодо його оформлення можна отримати у представників транспортної компанії на місці отримання товару. Оплата за перевезення здійснюється транспортною компанією після отримання Вами товару (можливий готівковий або безготівковий розрахунок).